DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
Igor
Koukal jsem na tvoje čtyřkoláky. Konečně další párař, který se toho nebojí. Třeba bychom mohli spolupracovat. Pokud máš zájem, stav se na kolejiste.webgarden.cz a napiš. Igor.
Povstalec - admin
Dobrý den Viktore. Děkuji za přání! Dělám co je v mých silách. V plánu mám i tématiku z těchto období. Ale hlavně egyptská je velmi náročná na zpracování. Takže to hned tak nebude. Nebo pokud máte konkrétní představu, můžeme se domluvit. Hezký den!
Viktor
Velmi působivý příběh... Jen přeji mnoho úspěchu v nové vybrané cestě. Doufám, že ty obrazy budeš dělat i s jiným námětem než si psal? Třeba by si vybral. Třeba něco z řecké nebo egyptské mytologie.. :)
Nový vzkaz
nick
text
Opište číslo

Ty tam jsou doby, kdy tratě lemovaly dlouhé chocholky dýmu, od ještě delších vlaků. Pokrok se bohužel nedá zastavit.

Páry postupně mizely pod plameny autogenů, uhelné skládky osiřely a do čela všech těch vlaků, se dostaly modernější lokomotivy. V dnešní době si můžeme částečně toto období, připomenout leda na nějaké nostalgické akci. A nebo si postavit vlastní model, některé z parních krasavic.

Vzhledem k obsáhlosti staveb lokomotiv i tendrů, jsou uvedeny stavební postupy každý zvlášť. Vyhnu se tím i zbytečnému opakování, kdy například tendr řady 516, vyskytující se snad u poloviny lokomotiv s přívěsným tendrem, nebudu muset popisovat vícekrát.

Každá parní lokomotiva má však u svého čísla uvedeno i číslo tendru, se kterým jezdila nebo přesněji, se kterým jezdí u mě. Jelikož se věnuji stavbě modelů v měřítku H0 i TT, bude u každého modelu uvedeno o jaké měřítko se jedná.

Já ve své sbírce mám tyto krásné stroje…

aktualizováno: 08.07.2020 07:55:33